dinsdag 3 april 2012

Mijn aprilvisje


Op 1 april werd mijn dochtertje 7 jaar. Nooit gedacht dat ik op die datum zou bevallen want ze was voorzien voor 14 april. Toch vinden wij, en zij zelf nog het meest, het best stoer feest te vieren op 'grapjesdag'. En wat meer? Het beste vriendinnetje verjaart eveneens op 1 april. Dubbel reden om feest te vieren.
Dit jaar was het geen sinecure een taart te kiezen: geen marsepein mama, niet met prinsessen, geen fruit,...
Het verlanglijstje werd groot en ik zag het bos door de bomen niet meer. Andere jaren passeerden de cupcakes, ijstaarten en zelfgemaakte baksels al de revue. Tijd voor iets origineels...
Een collega bleek al meer dan een jaar taarten aan te prijzen via haar blog Keekart
Tijd voor mij om dat eens grondig te testen. Slechts enkele dagen vooraf geef ik haar de volgende opdracht:
taart met biscuit, geen marsepein, aprilvis en 7 jaar. Bovenaan zie je het resultaat! Een biscuittaart met chocolademousse en bosvruchten. Als klap op de vuurpijl wordt de taart nog aan huis geleverd ook. De dochter is dolenthousiast en eet er vrolijk op los, opa's en oma's nemen nog een tweede portie en wij?
Wij zijn tevreden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten