vrijdag 27 april 2012

Wedstrijd Tipp-ex en The Insiders


"Vier jij mee met Tipp-Ex?"
Deze zin las ik vandaag als eerste in mijn mailbox. "Nu is het al ver gekomen", dacht ik bij mezelf. "Zelfs het bedrijf Bic weet wanneer ik verjaar. Hoe doen ze dat in godsnaam?!"
Niets blijkt minder waar! Het gaat om een nieuwe campagne om de Tipp-Ex-roller onder de aandacht te brengen. Beer en jager vieren de verjaardag van hun eerste ontmoeting. De video sleurt je mee in de wereld van de taarten én verjaardagsfeestjes totdat...een dreigende meteoriet roet in het eten (lees taart) komt gooien.
Suspense ten top! Word het een knalparty of komt de reddende engel in de vorm van een reuze Tipp-Ex-roller nabij? Bekijk het zelf in bovenstaand filmpje en stap in de wereld van pakweg de Romeinen of de Grieken.
Mijn 40ste verjaardag vierde ik alvast virtueel in een discotheek!
Knap aan de video is het feit dat je, willen of niet, getriggerd wordt om interactief deel te nemen. Je aandacht blijft gepakt. Ook een knap staaltje animatie met een arm die bv. buiten het scherm op zoek gaat naar de ultieme oplossing: 'Tipp-Ex'.
De grote tipp-ex-taart zou me vandaag wel bekoren, maar een Ipad 3 of een ander kadootje binnen enkele dagen is eveneens welkom ;-)!
De vorige campagne leverde 50.000.000 views op. Deze campagne staat 16 dagen online en telt bijna 6.000.000 views.  Dat moet dus lukken!
The Insiders koppelt een wedstrijd  aan heel de campagne: Na het bekijken van de video en het schrijven van een review maak je onder meer kans op een bongobon, een Ice Watch horloge of een Ipad.
Fijn dat Tipp-Ex en The Insiders vandaag aan mij dachten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten